Často kladené otázky
Ako nakupovať?
Vyberte si tovar, ktorý sa Vám páči. Zvoľte požadovanú veľkosť príp.farbu a vložte tovar do košíka. Potom môžete ďalej pokračovať v nakupovaní, alebo dokončiť objednávku. Pre dokončenie objednávky kliknite na košík a kliknete na objednať. Vyberte spôsob platby, vyplňte adresu dodania a odošlite objednávku. Nakupovať môžete ako registrovaný zákazník, ale aj bez registrácie.
Aká je výška poštovného?
Výška poštovného v rámci Slovenska je ...€ pri platbe vopred na účet, ...€ pri platbe na dobierku. Pri objednávke nad 50€ kupujúci poštovné neplatí. Doručenie tovaru zabezpečujeme prepravnou spoločnosťou Packeta ( Zásielkovňa ).
Aká je dodacia doba?
Dodacia doba sa u jednotlivých modelov líši. Presnú dobu dodania nájdete v detaile produktu. Tovar skladom doručíme do 1-3 dní. Ak je tovar na externom sklade, dodacia doba sa predĺži na 3-5 až 7-10 pracovných dní. Upozorňujeme, že sa jedná o pracovné dni. V prípade, že potrebujete tovar dodať skôr neváhajte nás kontaktovať.
Môžem obuv vrátiť v prípade, že mi nesadne?
Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť v lehote do 14 dní od prevzatia tovaru. Poštovné náklady si hradíte sami. V oboch prípadoch je nutné spolu s dokladom o kúpe (faktúra) zaslať aj vyplnený formulár, ktorý taktiež nájdete na našej stránke. Tlačivo je potrebné zaslať poštou alebo elektronicky.
Aká je záručná doba?
Záručná doba trvá 24 mesiacov od dátumu vystavenia faktúry. Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté nosením, napr. zodraté podpätky a podrážky. Súčasťou zásielky s reklamovanou obuvou musí byť faktúra a storno reklamačný formulár. Viac o reklamácii nájdete v sekcii: reklamácia tovaru.
Čo v prípade ak je model vypredaný?
V prípade, že je model vypredaný, jeho opätovné zaradenie do ponuky závisí od dostupnosti modelu na sklade u dodávateľa. V prípade dostupnosti je model zaradený do našej ponuky opätovne.